barbieinpink

Alla inlägg under april 2011

Av Mikaela - 28 april 2011 16:15

 

En låt som påminer om mitt liv just nu   

ja hoppas han läste de ja skrev.......


 

Av Mikaela - 27 april 2011 16:45

 


 Just nu sitter ja på flyget på väg till turiket       (planet lyfte halv fem)


   

Kommer sakna massa folk här hemma i svergie   

 



Vi ska flyga 3 timmar sedan ska vi åka buss i 2 timmar.. om allt har gått som de ska så ska vi vara framme vid hotellet halv tolv på natten.

  


 

Av Mikaela - 25 april 2011 20:04

Detta blir kanse mitt sista inlägg innan ja åker iväg till turkiet för imrgon ska de köpas till lite saker som fattas..och packa ner de sista OSV.   


 


Men de kommer komma tidsinställda inlägg.  Så fortsätt att läsa bloggen   



Av Mikaela - 25 april 2011 16:34


This Boy This Boy ......

Av Mikaela - 25 april 2011 16:12

Just nu sitter ja å glor runt lite på facebook...man kan säga att de inte händer för mycket där.


Igår hade ja tråkigt så ja satt å gjorde om en bild i mobilen.  


När ja städade förut så åkte ännu mera justin bieber ner från väggarna ja tog även bort allt ja skrivet på min spegel & akvariumet om honom.

Ja verkar snart vara frisk från "bieberfever"!



Av Mikaela - 25 april 2011 16:04

Idag har ja städat mitt rum i flera timmar.. de var ite så rent där inne...men nu är de jätte rent man kan till och med ha middag på golvet   


Aja annars har ja inte gjort jätte mycket packat ner lite mera saker i min res-väska.

kan inte fatta att vi ska åka om bara 1 dag.(på onsdag)  Here i come turkiet   


Min res-väska just nu

  

Av Mikaela - 24 april 2011 18:43

Sitter ja å chattar med massa folk på fejjan & msn.


Denna låt spelas just nu i mina högtalare    


Imrgon vet ja inte riktigt vad ja ska göra men de blir väl något.

Sedan på tisdag ska ja til skolan och träffa alla igen.   


 


sen när ja kommit hem från skolan så ska vi åka å köpa solfaktor och ta ut pengar och packa ner de sista.





Av Mikaela - 24 april 2011 18:38

 

Ovido - Quiz & Flashcards