barbieinpink

Alla inlägg den 29 maj 2011

Av Mikaela - 29 maj 2011 16:35

  


Idag Så har ja inte gjort sådär jätte mycket men städade mitt rum haha de behövdes verkligen!



Den här spelas just nu ,  så bra den är! (:


Senare sen vet ja inte vad som händer..den här helegn har varit ganska seg.


imrgon är de dax för skola igen då  (:



Vi går bara tre dagar denna vecka..

Nästa helg kommer de hända  lite mera för vi ska sälja saker vi bakat på lördag och då är de också laxdagarna här  (de är typ en talangtävling).

Och så någon dag när vi är lediga ska vi åka å träffa min bror har inte sett honom på jätte länge! (:

Av Mikaela - 29 maj 2011 16:28

Mamma,
Du har lärt mig allting som jag behöver veta.
Jag ska alltid hålla det inom mig.
Du är där för mig för att älska o bry dig om mig,när himlen är grå.
När jag gör något fel är du alltid där för att göra det rätt.
Mamma mamma du äger mitt hjärta.
Din kärlek är som tårar från ett hav.
Jag vill bara att du ska veta att du är och förblir den bästa

 


Idag har vi  firat mamma såklart. en av dom Viktigaste personen på jorden

Av Mikaela - 29 maj 2011 16:20

Och som snart är över.

Men jag har haft det rätt så gött. Var hemma och tog de lugnt i fredags. Käkade gott och tog det lugnt i största allmänhet.

 



 

Av Mikaela - 29 maj 2011 15:47

 


Där man har chansen att vinna en Ipad , så varför inte tävla  du med klicka HÄR  för att komma direkt till inlägg där man kan vinna Ipaden.


Google

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards